Jak działamy: Sprzedaż internetowa części Seat | Płatności | Koszty wysyłki

Sprzedaż internetowa części Seat

Twoje zamówienie na części do Seata jest potwierdzane telefonicznie bądź pocztą elektroniczną. Wszystkie zamówienia są realizowane prirytetowo przez nas po potwierdzeniu.


Twoje zamówienie zostanie sfinalizowane w ciągu jednego, dwóch dni roboczych.


Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie potrzebne części do samochodów Seat były dostępne u nas w magazynach. Może się jednak zdarzyć, ze właśnie jakiejś części do Twojego Seata brakuje i musimy ją sprowadzić. W takim przypadku niezwłocznie zostaniesz poinformowany o przedłużeniu czasu realizacji i przewidywanym czasie dostawy Twojego zamówienia.



 

Płatności za zamówienie

Części do Twojego Seata wyślemy przesyłką priorytetową Poczty Polskiej lub za pomocą firm kurierskich. Firmę przesyłkową możesz wybrać według swoich potrzeb i upodobań w momencie składania zamówienia.

Wysyłka za pomocą Poczty Polskiej powinna dotrzeć do Adresata następnego dnia roboczego, wysyłki kurierskie mają zagwarantowaną dostawę w 24 godziny.

Za przesyłkę możesz zapłacić:

  • za pobraniem - płatne u doręczyciela przesyłki,
  • przedpłatą na nasz rachunek bankowy:
    konto SANTANDER: 34 1090 2705 0000 0001 5322 8587
    (pamiętaj, że przy przedpłacie wysyłka towaru opóźnia się o czas realizacji przelewu przez bank).

 


 

Jeśli chcesz sprawdzić koszt wysyłki, wystarczy że wybraną część (lub części) umieścisz w koszyku, nie zamawiając jej. Pod koszykiem zostaną pokazane koszty wysyłki dla różnych firm przesyłkowych.


 UWAGA. Aby zamówić do paczkomatu  Na końcu zamówienia w uwagach proszę wpisać numer paczkomatu do, którego mamy wysłać paczkę. Można skorzystać z  poniższego linku

https://inpost.pl/znajdz-paczkomat